OPERATOR - firma OLS SP. z o.o., Aleja Zwycięstwa 241/13, 81-521 Gdynia, NIP: PL5862091210, REGON: 192781675, KRS: 000128555
PLATFORMA - wirtualny rynek pośrednictwa usług znajdujący się w Internecie pod adresem www.gabaryty.pl.
ABONENT - firma lub osoba fizyczna korzystająca z platformy.
-
Operator nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu uzgodnień i rozliczeń między Abonentem a zleceniodawcą dowolnej usługi transportowej.
-
Operator nie bierze odpowiedzialności za treść przechodzących przez platformę informacji.
-
Z uwagi na techniczne właściwości Internetu Abonenci nie mogą sobie rościć prawa do nieprzerwanego korzystania z Platformy. Dlatego też operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z braku dostępu do Platformy.
-
Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi, jeżeli było to spowodowane siłą wyższą lub opóźnienia są po stronie sieci, z której korzysta Abonent.
-
Abonenci będą w miarę możliwości informowani o przewidywalnych zakłóceniach w dostępie do platformy. By powiadomić Abonentów wystarczy przedstawić informacje na Platformie lub przesłać odpowiednią wiadomość przez e-mail.
-
Operator udziela zarejestrowanemu Abonentowi nie wyłączne, ograniczone czasowo prawo do korzystania z Platformy, którego nie może odstąpić innej osobie, firmie.
-
Abonent jest zobowiązany chronić przed ingerencją osób trzecich kodu dostępu i hasła oraz niezwłocznie poinformować Operatora jeśli istnieje uzasadnione podejrzenie, że nieupoważnione osoby trzecie dotarły do informacji o kodzie dostępu, haśle albo korzystały bezprawnie z Platformy.
-
Abonent wyraża zgodę na zapisanie swoich danych koniecznych do funkcjonowania platformy, przechowywania ich na serwerze Operatora oraz przekazywania ich przez Platformę.
-
Operator nie odpowiada za wynik gospodarczy uczestników.
-
Abonent sam dokonuje niezwłocznie wszystkich zmian swoich danych teleadresowych, bądź informując Operatora o zaistniałych zmianach.
-
Abonent zapewnia, że nie będzie korzystał z platformy w sposób nieodpowiedni. Abonent jest w szczególności zobowiązany nie nadużywać oferowanych na Platformie usług komunikacyjnych do przekazywania informacji niezgodnych z prawem i dobrymi obyczajami.
-
Operator zastrzega sobie możliwość blokady abonenta notorycznie niewywiązującego się ze swoich zobowiązań wobec innych uczestników platformy.
-
Abonent zwalnia Operatora ze wszystkich roszczeń osób trzecich, które będą dochodzić praw na skutek niewłaściwego użytkowania Platformy.
-
Klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy ani uzyskania zwrotu zapłaty za wykupiony abonament, niezależnie od czasu jego trwania.
-
Reklamacje związane z działaniem usługi rozpatruje operator. Reklamację należy zgłosić w formie wiadomości e-mail na adres: biuro@gabaryty.pl. Odpowiedź zostanie udzielona w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych, również w formie e-maila.
-
Każdej zarejestrowanej firmie przysługuje 30-dniowy okres próbny, w trakcie którego ma pełen dostęp do funkcji wysyłania i przeglądania. Po zakończeniu okresu próbnego dostęp do tych funkcji zostanie zablokowany. W celu odblokowania konieczne jest opłacenie abonamentu w wybranej przez firmę długości trwania, co determinuje wysokość opłaty.
Powrót